{ "user": { "type": "identify", "data": { "id":"None", "user":{ "name": " ", "email": "", "signupDate": "", "permission": "no" } } }, "page": { "type": "page Viewed", "data": "" } }
  • UA

    Оберіть мову

  • 0
    Домашня сторінка
    Часті питання
    ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ

    Переглянути Закрити

    Як я можу зв'язатися з інтернет-магазином LACOSTE.UA?


    У разі питань, пов'язаних із замовленням або товарами, Ви можете зв'язатися з інтернет-магазином Lacoste.ua через контактну форму на сайті або за телефоном +38 (044) 333 60 67 з понеділка по п'ятницю, з 9:00 до 18:00 та в суботу з 10:00 до 16:00.


    Чому варто купувати в Офіційному інтернет-магазині LACOSTE.UA?


    Інтернет-магазин Lacoste.ua - офіційний онлайн-канал для продажу оригінальних колекцій бренду Lacoste в Україні. Покупки через офіційний канал продажів гарантують автентичність замовленої продукції та швидку доставку.


    Чи однакові пропозиції в магазинах та інтернет-магазині LACOSTE.UA?


    Асортимент колекції може відрізнятися залежно від магазина. Те ж стосується і інтернет-магазину. В інтернет-магазині представлена ​​найбільш повна колекція, проте, якщо Ви бачите модель на сайті, це не означає, що вона є в наявності в магазині - для отримання даної інформації Вам необхідно звернутися до нас або до магазину.

    ПЕРСОНАЛЬНИЙ АККАУНТ

    Переглянути Закрити

    Чи можу я змінити дані, надані мною під час реєстрації?

    Увійдіть до Lacoste.ua, потім перейдіть на вкладку Мій обліковий запис. Перед Вами з'явиться форма з Вашими Особистими Даними, де Ви зможете внести необхідні зміни. Не забудьте зберегти їх.

    Для чого потрібно реєструвати власний аккаунт в інтернет-магазині LACOSTE.UA?

    В цілях безпеки ми заохочуємо всіх наших клієнтів створити онлайн-акаунт Lacoste. Ось деякі переваги створення облікового запису:
    1. Ваша особиста інформація зберігається для швидкого та легкого замовлення кожного разу, коли ви користуєтесь сайтом.
    2. Ваша особиста інформація захищена паролем, і гарантується, що ніхто більше не має доступу до цих даних.
    3. Ви зможете отримувати інформацію щодо вашого замовлення.

    Я забув пароль - що далі?

    Перейдіть до вкладки "Забули пароль?", яка розташована під полем входу. Введіть свою адресу електронної пошти та зачекайте повідомлення з інструкціями.<

    Я можу робити покупки в інтернет-магазині LACOSTE.UA без реєстрації?

    Так, в інтернет-магазині Lacoste.ua можна робити покупки без реєстрації. Однак при завершенні замовлення необхідно надати необхідні деталі для доставки товару.

    Як я можу відмовитися від розсилки?

    Якщо Ви хочете скасувати підписку на інформаційну розсилку, у нижній частині кожного такого листа Ви знайдете посилання "Скасувати підписку", просто натисніть посилання та дотримуйтесь інструкцій. Відмова від інформаційних розсилок не видаляє обліковий запис користувача.

    Яким чином я можу повернути товар, який придбав в інтернет-магазині LACOSTE.UA?

    Ознайомтеся з нашою політикою повернень: Положення та Умови

    Чи повинні товари для повернення мати оригінальну упаковку?

    Так, повернене замовлення має бути упаковано в оригінальну упаковку зі збереженням всіх ярликів.

    Чи повинен я також відправляти чек?

    Для покупки, що підлягає поверненню, Ви повинні додати заяву на повернення.

    Коли я отримаю назад свої гроші за повернений товар?

    Залежно від способу, яким ви оплатили замовлення, можете отримати кошти в термін від 3 до 14 днів після отримання від Вас корректно заповненої заяви на повернення та товару.
    Зверніть увагу: повернення грошових коштів можливе на банківську карту, зареєстровану на ПІБ, зазначені в замовленні, із зазначенням повних платіжних реквізитів банківського рахунку (ПІБ/ІПН/IBAN/номер картки). Запитати ці відомості можна в банку, клієнтом якого ви є.

    Хто сплачує пересилку товару при поверненні?

    Транспортні витрати під час повернення товару повинні бути оплачені покупцем, якщо не погоджено інше.

    Які варіанти доставки передбачені в інтернет-магазині LACOSTE.UA?


    В інтернет-магазині Lacoste.ua Ви можете скористатися доставкою компанії Нова Пошта.


    Чи можу я отримати товари на іншу адресу, відмінну від наданою при реєстрації?


    Так, при завершенні замовлення в частині Доставка Ви можете ввести будь-яку адресу доставки (за виключенням тимчасово окупованих територій) та зберегти її в окремій адресній книзі.


    Яка вартість доставки?


    При купівлі на суму понад 2500 грн ми здійснюємо БЕЗКОШТОВНУ ДОСТАВКУ (Доставка оплачується Продавцем). Вартість доставки замовлень вартістю менше 2500 грн розраховується за тарифом Нової Пошти та повинна бути оплачена Покупцем при отриманні замовлення.


    Який термін доставки?


    Термін доставки в середному не перевищує 2-4 робочих днів з моменту оформлення замовлення (не враховуючи вихідних днів). Оператор інтернет-магазину зобов’язується негайно передати замовлення кур'єру служби доставки, при наявності на складі. Нажаль, ми не можемо гарантувати термін доставки Вашого замовлення поштовим оператором.

    ЗАМОВЛЕННЯ ТА ОПЛАТА

    Переглянути Закрити

    Як я можу зробити замовлення в інтернет-магазині LACOSTE.UA?


    Щоб оформити замовлення в інтернет-магазині Lacoste.ua, додайте товар до кошика (за бажанням, спочатку увійдіть до свого облікового запису). Після входу в кошик товарів перевірте відповідність Вашого замовлення, і підтвердьте або надайте дані для доставки. На наступному етапі перейдіть до вибору способу оплати, здійсніть платіж і очікуйте на електронний лист, що підтверджує створення замовлення.


    Чи можу я змінювати замовлення після оформлення?


    Після того як Ваше замовлення було повністю оформлене і передане для доставки, змінити або відкоригувати самостійно можливості немає. Якщо необхідно змінити саме замовлення, Ви можете зателефонувати в наш контакт-центр чи написати на info@lacoste.ua.


    Як вибрати розмір товару?


    Щоб правильно обрати розмір виробу, Ви можете скористатися нашою таблицею розмірів.


    Які методи оплати я можу обрати?


    Під час оформлення замовлення Вам буде запропонований вибір способу оплати: готівкою (доступно для користувачів, які зареєстрували свій аккаунт) під час отримання або платіжною картою. Якщо Ви хочете відразу ж оплатити замовлення на нашому сайті, то це можна зробити за допомогою платіжних карт Visa, MasterCard.


    Що потрібно робити, якщо я не завершив платіж?


    Ви повинні знову увійти до свого облікового запису, зайти в кошик і повторно завершити платіж.


    Як я можу перевірити статус свого замовлення?


    Щоб перевірити статус замовлення Ви можете зателефонувати до нашого контакт центру.


    Чи можу я скасувати своє замовлення?


    Ви можете зателефонувати до нашого контакт центру. Якщо Ваше замовлення не було відправлене Ви зможете його скасувати. В іншому випадку, Ви можете повернути товар після отримання замовлення.

    Ваша реєстрація успішно завершена
    Добре
    Товар додано до улюблених

    Товар був доданий до списку улюблених, Ви можете переглянути його з меню Улюблені товари

    Переглянути список
    Вам потрібно вибрати розмір, щоб додати до свого списку улюблених товарів.