{ "user": { "type": "identify", "data": { "id":"None", "user":{ "name": " ", "email": "", "signupDate": "", "permission": "no" } } }, "page": { "type": "page Viewed", "data": "" } }
НПЗ (Найбільш популярні запитання)
ЯК Я МОЖУ ЗВ'ЯЗАТИСЯ З МАГАЗИНОМ LACOSTE.UA?

Переглянути Закрити
У разі питань, пов'язаних Із замовленням або товарами, Ви можете зв'язатися з інтернет-магазином Lacoste.ua через контактну форму на сайті або за телефоном +38 (044) 333 60 67 з понеділка по п'ятницю, з 9: 00 до 17:00.
ПОЛІТИКА КОНФІДЕНЦІЙНОСТІ

Переглянути Закрити
Ми зобов'язуємося дотримуватися конфіденційності Ваших особистих даних. Введена інформація знадобиться тільки для узгодження замовлення і подальшої відправки інформаційних розсилок (надалі Ви зможете відмовитися від листів). Дані не будуть передані третім особам.
ЧОМУ Я ПОВИНЕН КУПУВАТИ В ОФІЦІЙНОМУ ОНЛАЙН-МАГАЗИНІ LACOSTE.UA?

Переглянути Закрити
Інтернет-магазин Lacoste.ua - єдиний офіційний онлайн-канал для продажу оригінальних колекцій бренду в Україні. Покупки через офіційний канал продажів гарантують автентичність замовленої продукції, швидку доставку і післяпродажний сервіс.
ЯКИМ ТЕХНІЧНИМ ВИМОГАМ ПОВИНЕН ВІДПОВІДАТИ МІЙ КОМП’ЮТЕР, ЩОБ ВИКОРИСТОВУВАТИ ВЕБ-САЙТ LACOSTE.UA?

Переглянути Закрити
Щоб отримати найвищу якість покупок в інтернет-магазині Lacoste.ua, віддайте перевагу браузерам, які використовують Java Script, тобто Internet Explorer версії 8 або пізнішої, браузер Mozilla / Firefox версії 22 та вище або Google Chrome версіЇ 27 або вище. Роздільна здатність екрана: для коректного перегляду Lacoste.ua монітор має відповідати значенню 1024 x 768 пікселів або більше.
ЧИ МОЖУ Я ЗДІЙСНИТИ ПОКУПКУ З МОБІЛЬНОГО ПРИСТРОЮ В ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНІ LACOSTE.UA?

Переглянути Закрити
Так, магазин Lacoste.ua адаптований для мобільних пристроїв, і Ви можете повноцінно використовувати його як для перегляду товарів, так і для здійснення замовлення.
ЯК ВИБРАТИ РОЗМІР ТОВАРУ?

Переглянути Закрити
Щоб правильно обрати розмір виробу, можна скористатися нашою таблицею розмірів.
ЯК ЗНАЙТИ ТОВАР НА САЙТІ LACOSTE.UA?

Переглянути Закрити
Товари можна переглядати за допомогою меню зліва і таким чином досліджувати окремі категорії продуктів. Щоб знайти конкретний продукт, введіть його назву чи артикул в пошукове поле у верхній частині сторінки сайту.
ЯК ПЕРЕВІРИТИ ДОСТУПНІСТЬ ВИБРАНОГО ТОВАРУ?

Переглянути Закрити
Якщо виріб з'являється на сторінці, це означає, що він доступний, але це не означає, що він доступний в бажаному малюнку або кольорі. Якщо обраної комбінації (Розмір + Колір) не буде в наявності, Ви помітите фразу "Немає в наявності", а також, не буде працювати кнопка "Додати в кошик". Примітка - додавання товару до кошика не призводить до його резервування.
ЧИ ОДНАКОВІ ПРОПОЗИЦІЇ В МАГАЗИНАХ ТА ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНІ LACOSTE.UA?

Переглянути Закрити
Асортимент колекції різниться, залежно від магазина- те ж стосується інтернет-магазину. В інтернет-магазині представлена ​​найбільш повна колекція, проте якщо Ви бачите модель на сайті, це не означає, що вона є в наявності в магазині - для отримання даної інформації Вам необхідно звернутися до магазину або уточнити по телефону.
ЯКІ МОЇ ВАРІАНТИ ДОСТАВКИ НА LACOSTE.UA?

Переглянути Закрити
В інтернет-магазині Lacoste.ua Ви можете скористатися доставкою компанії TMM express.
ЯК Я МОЖУ ЗРОБИТИ ЗАМОВЛЕННЯ В МАГАЗИНІ LACOSTE.UA?

Переглянути Закрити
Щоб оформити замовлення на сайті Lacoste.ua, додайте товар до кошика (за бажанням, спочатку увійдіть до свого облікового запису). Після входу в кошик товарів перевірте відповідність Вашого замовлення, і підтвердьте або надайте дані для доставки. На наступному етапі перейдіть до вибору способу оплати, здійсніть платіж і очікуйте на електронний лист, що підтверджує реєстрацію замовлення.
ЧИ МОЖУ Я ЗМІНЮВАТИ ЗАМОВЛЕННЯ ПІСЛЯ ОФОРМЛЕННЯ?

Переглянути Закрити
Після того як Ваше замовлення було повністю оформлене і підтверджене (після дзвінка оператора колл-центру і отримання вами e-mail), змінити або відкоригувати самостійно через особистий кабінет можливо тільки адресу доставки. Якщо необхідно змінити саме замовлення, тобто додати нові моделі або прибрати обрані, Вам необхідно зв'язатися з нашим колл-центром і зробити це за допомогою оператора. Всі зміни в замовлення можна вносити до моменту передачі його службі доставки.
ЧИ Є ОБМЕЖЕННЯ НА ПОКУПКИ В ОФІЦІЙНОМУ ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНІ LACOSTE.UA?

Переглянути Закрити
У інтернет-магазині Lacoste.ua немає ліміту покупок.
ЧИ МОЖУ Я ПОЧАТИ РОБИТИ ПОКУПКИ, ВИКОРИСТОВУЮЧИ МОБІЛЬНИЙ ПРИСТРІЙ, І ПРОДОВЖИТИ, ВИКОРИСТОВУЮЧИ КОМП'ЮТЕР?

Переглянути Закрити
Ви можете додавати улюблені товари до кошика з мобільного пристрою в будь-який час, а потім продовжити здійснювати покупки на комп'ютері. Для цього необхідно увійти до свого облікового запису на обох пристроях.
ЯКІ МЕТОДИ ОПЛАТИ Я МОЖУ ОБРАТИ?

Переглянути Закрити
Під час оформлення замовлення Вам буде запропонований вибір способу оплати: готівкою під час отримання або передоплата. Якщо Ви хочете відразу ж оплатити замовлення на нашому сайті, то це можна зробити за допомогою кредитних карт Visa і MasterCard.
ЩО ПОТРІБНО РОБИТИ, ЯКЩО Я НЕ ЗАВЕРШИВ ПЛАТІЖ?

Переглянути Закрити
Ви повинні знову увійти до свого облікового запису, зайти в кошик і повторно завершити платіж.
ЧИ МОЖУ Я НАДІСЛАТИ ТОВАРИ НА ІНШУ АДРЕСУ, ВІДМІННУ ВІД НАДАНОЇ ПРИ РЕЄСТРАЦІЇ?

Переглянути Закрити
Так, при завершенні замовлення в частині Доставка Ви можете ввести будь-яку адресу доставки та зберегти її в окремій адресній книзі.
ЧЕРЕЗ ЯКИЙ ЧАС ПІСЛЯ ОФОРМЛЕННЯ ЗАМОВЛЕННЯ ВОНО БУДЕ ВИКОНАНО?

Переглянути Закрити
Кожне замовлення, що розміщується з понеділка по п'ятницю до 13 години, буде відправлено того ж дня.
ЯКА ВАРТІСТЬ ДОСТАВКИ?

Переглянути Закрити
При покупці на суму понад 1500 грн ми здійснюємо БЕЗКОШТОВНУ ДОСТАВКУ. Вартість доставки замовлень вартістю менше 1500 грн розраховується за тарифом 50 грн.
ЯК Я МОЖУ ПЕРЕВІРИТИ СТАТУС СВОГО ЗАМОВЛЕННЯ?

Переглянути Закрити
Увійдіть у свій індивідуальний обліковий запис на сайті Lacoste.ua, потім перейдіть на вкладку Мій обліковий запис. Зліва Ви знайдете меню та вкладку "Замовлення". Там знаходиться детальна інформація про Ваше замовлення. Ви також будете проінформовані про будь-які зміни до Вашого замовлення електронною поштою.
ЗВІДКИ ВІДПРАВЛЯЄТЬСЯ ПРОДУКЦІЯ LACOSTE?

Переглянути Закрити
Товари Lacoste відправляються зі склада в Києві.
ЯКИМ ЧИНОМ Я МОЖУ ПОВЕРНУТИ ТОВАР, ЯКИЙ ПРИДБАВ ЧЕРЕЗ ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИН LACOSTE.UA?

Переглянути Закрити
Ознайомтеся з нашою політикою повернень
ЧИ ПОВИННІ ТОВАРИ ДЛЯ ПОВЕРНЕННЯ МАТИ ОРИГІНАЛЬНУ УПАКОВКУ?

Переглянути Закрити
Так, повернене замовлення має бути упаковано в оригінальну упаковку зі збереженням всіх ярликів. зворотня адреса: Київ, Полярна, 12а. Контактна особа Олександр Сушков. тел +380634398924
ЧИ ПОВИНЕН Я ТАКОЖ ВІДПРАВЛЯТИ ЧЕК?

Переглянути Закрити
Для покупки, що підлягає поверненню, Ви повинні додати форму повернення і квитанцію.
ЯКИМ ЧИНОМ Я МОЖУ ЗАРЕЄСТРУВАТИСЯ В ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНІ LACOSTE.UA?

Переглянути Закрити
Для реєстрації в інтернет-магазині Lacoste.ua переходьте на мій обліковий запис і заповніть форму. Чому я повинен зареєструватися в магазині Lacoste.ua? Реєструючись у магазині Lacoste.ua, Ви отримуєте першочерговий доступ до всіх наших акцій та спеціальних знижок.
ЯКІ ДАНІ НЕОБХІДНО НАДАТИ ДЛЯ СТВОРЕННЯ ВЛАСНОГО АККАУНТУ?

Переглянути Закрити
Щоб створити обліковий запис на сайті Lacoste.ua, необхідно надати дані, які будуть потрібні пізніше, щоб виконати Ваше замовлення. Це: ім'я, прізвище, електронна пошта, адреса доставки, індекс і дата народження.
Я ЗАБУВ ПАРОЛЬ - ЩО ДАЛІ?

Переглянути Закрити
Перейдіть до вкладки "Забули пароль?", яка розташована під полем входу. Введіть свою адресу електронної пошти та зачекайте повідомлення з інструкціями.
ЧИ МОЖУ Я ЗМІНИТИ ДАНІ, НАДАНІ МНОЮ ПІД ЧАС РЕЄСТРАЦІЇ?

Переглянути Закрити
Увійдіть до Lacoste.ua, потім перейдіть на вкладку Мій обліковий запис. Перед Вами з'явиться форма з Вашими Особистими Даними, де Ви зможете внести необхідні зміни. Не забудьте зберегти їх.
Я МОЖУ РОБИТИ ПОКУПКИ В ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНІ LACOSTE.UA БЕЗ РЕЄСТРАЦІЇ?

Переглянути Закрити
Так, в інтернет-магазині Lacoste.ua можна робити покупки без реєстрації. Однак при завершенні замовлення необхідно надати необхідні деталі для доставки товару.
ПІДПИСКА НА РОЗСИЛКУ

Переглянути Закрити
Щоб отримувати інформаціні розсилки Lacoste.ua, просто зайдіть на сайт магазину та введіть свою адресу електронної пошти у вікні "Приєднуйтесь до нас". Підписавшись на нашу розсилку, Ви маєте можливість стежити за останніми акціями та колекціями, доступними в нашому магазині.
ЯК Я МОЖУ ВІДМОВИТИСЯ ВІД РОЗСИЛКИ?

Переглянути Закрити
Якщо Ви хочете скасувати підписку на інформаційну розсилку, у нижній частині кожного такого листа Ви знайдете посилання "Скасувати підписку", просто натисніть посилання та дотримуйтесь інструкцій. Відмова від інформаційних розсилок не видаляє обліковий запис користувача.
ЧИ БУВАЮТЬ ЗНИЖКИ НА ТОВАРИ В ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНІ LACOSTE?

Переглянути Закрити
Так, знижки в інтернет-магазині Lacoste починаються одночасно з бутиками, розмір знижок однаковий.