{ "user": { "type": "identify", "data": { "id":"None", "user":{ "name": " ", "email": "", "signupDate": "", "permission": "no" } } }, "page": { "type": "page Viewed", "data": "" } }

Шановні клієнти, лінія контакт-центру тимчасово не працює. Ви можете написати нам на info@lacoste.ua. Просимо вибачення за незручності.

Повернення

Шановні покупці!

Ми хочемо, зробити online-шопінг для Вас максимально простим і приємним!

Іноді товар може не підійти або не сподобатися, тому ви завжди можете повернути його протягом 14 календарних днів після доставки (отримання кур'єром чи у відділенні «Нова Пошта»).

Щоб повернути товар, потрібно виконати наступні кроки:

  1. Необхідно вислати на електронну адресу info@lacoste.ua копії наступних документів, без яких терміни повернення можуть збільшитися. В темі листа вкажіть номер замовлення, який Ви повертаєте:
  2. Дбайливо упакуйте ТОВАР в оригінальну упаковку в повній комплектації (товари, що поставляються в комплекті, необхідно повертати також).
  3. Зверніться до найближчого відділення «Нова Пошта» та відправте товар разом із заповненими документами на повернення. Відправлення потрібно робити на адресу:
    • ТОВ «РЕТЕК» ЄДРПОУ 36049009
      04201, м. Київ, ул. Полярна 12 «А»
      моб. номер - +380 (63) 577-21-02 

  4. Повернення коштів здійснюється від 3 до 14 днів з дати отримання товару та заповненої заяви на повернення.

На жаль, ми не зможемо прийняти повернення в деяких випадках:

  1. Після 14-ти днів з моменту його отримання.
  2. При відсутності «Заяви на повернення товару» із зазначенням причини повернення та правильно вказаними реквізитами для повернення.
  3. При неповній комплектації повернення: відсутності упаковки, в якій вам товар був доставлений, ярликів, етикеток та ін.
  4. Якщо товари були у вжитку.

Не підлягають поверненню наступні категорії товарів *:

  1. парфумерно-косметичні товари і товари в аерозольній упаковці;
  2. спідню білизну, боді, корсети, купальні костюми;
  3. нічні сорочки, піжами, халати, домашні костюми;
  4. панчішно-шкарпеткові вироби;
  5. постільна білизна, рушники;
  6. рукавички, рукавиці; маски

    Повернути ці товари (відмовитися від отримання) можна тільки через виявлення браку або невідповідності замовлення.
    *Поверненню не підлягають товари, перелік яких визначений Постановою Кабінета Міністрів України № 172 від 19.03.1994 р.

Заміна бракованого товару

Якщо ви отримала товар з заводським дефектом: пошкоджена упаковка або не працює механізм (розпилювачі тощо), ми обов’язково обміняємо його на одиницю відповідної якості чи повернемо кошти в разі, якщо така заміна не можлива. Для обміну бракованого товару звертаєтесь за телефоном: (044)-333-6067 або пишіть на адресу електронної пошти: info@lacoste.ua

Повернення коштів

Повернення коштів за товар здійснюється автоматично на банківську карту, з якої цей товар було оплачено. Не рекомендується використовувати для повернення коштів банківську карту, відкриту для отримання заробітної плати, пенсій, стипендій або інших соціальних виплат, якщо товар, який повертається, ви оплачували не з цієї карти. Продавець та Адміністратор не несуть відповідальності за затримку надходження коштів чи інші негативні наслідки, пов'язані з обробкою вашим банком платежу, здійсненого на таку карту. Строк повернення коштів залежить від строку надходження товару на склад / відділення ТОВ «Ретек».

Термін повернення грошей залежить від способу повернення товару і обчислюється з моменту надходження товару на склад ТОВ «Ретек» із правильно заповненими документами на повернення.

Товар додано в обране

Товар додано до списку обраного.