{ "user": { "type": "identify", "data": { "id":"None", "user":{ "name": " ", "email": "", "signupDate": "", "permission": "no" } } }, "page": { "type": "page Viewed", "data": "" } }
ПРО Lacoste
LACOSTE,
АВТЕНТИЧНИЙ І ЗАХИЩЕНИЙ БРЕНД

Впевненість, стійкість, наполегливість і суворість: це інструменти, які я вважаю необхідними, щоб знайти свій шлях у житті.

RENE LACOSTE

СПАДЩИНА НОВОВВЕДЕНЬ Й АВТЕНТИЧНОСТІ

Спадщина бренду Lacoste — це легендарний чемпіон із тенісу Рене Лакост, який створив поло Lacoste.

Його відмінні petit pique сорочки радикально змінили світ спорту й моди, започаткувавши бренд, який на сьогоднішній день є символом елегантності, а також ноу-хау, інновацій та автентичності.

© Lacoste Archive

© Lacoste Archive

ЗАХИСТ БРЕНДУ І ЙОГО ЕКОСИСТЕМИ

З самого початку Lacoste активно захищає свій товарний знак. Це передбачає постійне зобов'язання клієнтів, співробітників, партнерів та постачальників. Зобов'язання чітко викладено в Кодексі поведінки і в політиці Соціальної відповідальності бізнесу Lacoste, на яку погоджується кажен постачальник компанії.

БОРОТЬБА З ПІДРОБЛЕННЯМ

Небезпека підроблення відома всім популярним брендам. Являючись незаконною торгівлею, яка далеко не вважається «лестощами» або «безкоштовною рекламою», підроблення загрожує конфіденційності споживачів, а також здатності бренду продовжувати інвестувати та оновлювати продукцію.

Щоб компанія змогла ефективно боротися проти цього глобального лиха, у бренду Lacoste є команда, спрямована на захист та оберігання його прав інтелектуальної власності. Ця команда співпрацює з державними органами у всьому світі.

LACOSTE Є ЧЛЕНОМ INTA

Оскільки об'єднані ми міцніші, Lacoste є членом INTA (Міжнародної асоціації товарних знаків), найбільшої міжнародної асоціації товарних знаків, метою якої є підтримка товарних знаків і пов'язаної з ними інтелектуальної власності. Для отримання додаткової інформації про INTA й кампанію «Анріал» натисніть тут.

LACOSTE Є ЧЛЕНОМ МТП/BASCAP

Lacoste також приєднався до BASCAP (Ділова програма з боротьби з підробленням і піратством), що є ініціативою Міжнародної торгової палати (МТП), метою якої є активна боротьба з підробленням. Для отримання додаткової інформації про BASCAP і її кампанії «Ай Бай Ріал» натисніть тут.

ГАРАНТІЯ АВТЕНТИЧНОСТІ

Щоб гарантувати автентичність, якість і сервіс, Lacoste поширює свою продукцію через глобальну мережу затверджених роздрібних торговців. Знайдіть магазин поруч із вами за допомогою нашого локатору магазинів.


ЗНАЙТИ МАГАЗИН

ЗВ'ЯЗАТИСЯ З НАМИ

Якщо ви хочете повідомити нас про продукт, який здається підозрілим через його зовнішній вигляд, якість, ціну або походження, зв'яжіться з нами за адресою: counterfeit@lacoste.com. Будь ласка, надайте інформацію про продаж (дату, місце та ін.), якщо це можливо, додавши фотографії місця й продукту. Ми гарантуємо, що ваша інформація буде конфіденційною. Дякуємо за допомогу у захисті торгової марки Lacoste.