{ "user": { "type": "identify", "data": { "id":"None", "user":{ "name": " ", "email": "", "signupDate": "", "permission": "no" } } }, "page": { "type": "page Viewed", "data": "" } }

Опція "Оплата замовлення при отриманні" доступна після реєстрації на сайті.

ПРО Lacoste
ГРУПА КОМПАНІЙ LACOSTE
ВІЗІОН

Один бренд, одна команда, один голос для керованого зростання, що базується на оперативній досконалості, задоволеності клієнтів і розвитку талантів.

МІСІЯ

Наша місія полягає в тому, щоб зробити LACOSTE унікальним, зручним, розкішним брендом, що втілює в собі елегантність французького характеру. Це вимагає високого рівня якості й професіоналізму в таких сферах, як дизайн, стиль, виробництво та роздрібна торгівля. Продукція та співробітники бренду LACOSTE допомогають клієнтам отримати унікальний досвід незалежно від мережі реалізації продукції, фізичної або цифрової, у всьому світі.

2 МІЛЬЯРДИ ЄВРО

Бренд досяг обороту в 2 млрд. євро в 2017 році.

2 ПРОДУКТИ

Два продукти LACOSTE продаються кожну секунду: текстиль, вироби зі шкіри, ароматизатори, взуття, білизна, сонцезахисні окуляри, годинники й спідня білизна.

  • 20%
    NORAM
  • 20%
    LATAM
  • 40%
    EMEA
  • 20%
    ASIA

1 200 ТОЧОК ПРОДАЖУ

120 КРАЇН

10 000 СПІВРОБІТНИКІВ

10 000 жінок і чоловіків представляють та поширюють бренд на 4 континентах.

19 ОНЛАЙН МАГАЗИНІВ

10 600 ОПТОВИХ ТОЧОК ПРОДАЖУ

НАШІ ЦІННОСТІ

Як і у випадку з нашим логотипом та нашим брендом, для співтовариства, яке утворює нашу компанію, важливі наступні цінності. Ці цінності є загальними для всіх у Lacoste, і вони підтверджують нашу унікальність.

КООПЕРАЦІЯ

З моменту свого створення Lacoste заснував свій успіх на придбанні талантів і досвіду.

ЗАВЗЯТІСТЬ

Бути завзятим означає бути впевненим у нашому майбутньому, у розвитку нашого бренду й у нашому співтоваристві.

ЗВІТНІСТЬ

Розуміння його ролі та його внесок у суспільство.

УВАГА

Увага до інших є основою наших спільних інтересів і цінностей.

Товар додано в обране

Товар додано до списку обраного.