{ "user": { "type": "identify", "data": { "id":"None", "user":{ "name": " ", "email": "", "signupDate": "", "permission": "no" } } }, "page": { "type": "page Viewed", "data": "" } }
ПРО Lacoste
ГРУПА КОМПАНІЙ LACOSTE
ВІЗІОН

Один бренд, одна команда, один голос для керованого зростання, що базується на оперативній досконалості, задоволеності клієнтів і розвитку талантів.

МІСІЯ

Наша місія полягає в тому, щоб зробити LACOSTE унікальним, зручним, розкішним брендом, що втілює в собі елегантність французького характеру. Це вимагає високого рівня якості й професіоналізму в таких сферах, як дизайн, стиль, виробництво та роздрібна торгівля. Продукція та співробітники бренду LACOSTE допомогають клієнтам отримати унікальний досвід незалежно від мережі реалізації продукції, фізичної або цифрової, у всьому світі.

2 МІЛЬЯРДИ ЄВРО

Бренд досяг обороту в 2 млрд. євро в 2017 році.

2 ПРОДУКТИ

Два продукти LACOSTE продаються кожну секунду: текстиль, вироби зі шкіри, ароматизатори, взуття, білизна, сонцезахисні окуляри, годинники й спідня білизна.

  • 20%
    NORAM
  • 20%
    LATAM
  • 40%
    EMEA
  • 20%
    ASIA

1 200 ТОЧОК ПРОДАЖУ

120 КРАЇН

10 000 СПІВРОБІТНИКІВ

10 000 жінок і чоловіків представляють та поширюють бренд на 4 континентах.

19 ОНЛАЙН МАГАЗИНІВ

10 600 ОПТОВИХ ТОЧОК ПРОДАЖУ

НАШІ ЦІННОСТІ

Як і у випадку з нашим логотипом та нашим брендом, для співтовариства, яке утворює нашу компанію, важливі наступні цінності. Ці цінності є загальними для всіх у Lacoste, і вони підтверджують нашу унікальність.

КООПЕРАЦІЯ

З моменту свого створення Lacoste заснував свій успіх на придбанні талантів і досвіду.

ЗАВЗЯТІСТЬ

Бути завзятим означає бути впевненим у нашому майбутньому, у розвитку нашого бренду й у нашому співтоваристві.

ЗВІТНІСТЬ

Розуміння його ролі та його внесок у суспільство.

УВАГА

Увага до інших є основою наших спільних інтересів і цінностей.