{ "user": { "type": "identify", "data": { "id":"None", "user":{ "name": " ", "email": "", "signupDate": "", "permission": "no" } } }, "page": { "type": "page Viewed", "data": "" } }

Шановні клієнти, доставка може займати 4 -7 робочі дні.

Lacoste — історія знакового бренду

Любов до гри, пристрасть до інновацій і певна французька елегантність. Починаючи з 1933 року, історія бренду Lacoste відображає історію засновника Рене Лакоста, французької легенди тенісу, який радикально змінив повсякденний гардероб.

Народження крокодила

У запалі від бурхливих двадцятих років, молодому талановитому тенісисту Рене Лакосту вже вдається справити враження своєю елегантною грою, своїм поняттям чесної гри й оригінальністю, що через десять років стане відмінним знаком бренду.

© Henri Manuel
© Robert George

1923 рік — Перший крокодил, народження символа

Після матчу Кубка Девіса в Бостоні американський журналіст дає Рене Лакосту прізвисько Алігатор, посилаючись на парі між тенісистом і його тренером щодо валізи з крокодилової шкіри. Художник Роберт Джордж (Robert George) втілює логотип крокодила в життя в 1927 році.

1927 рік

Любовний матч: Симона, чемпіонка з гольфу

Симона Тіон де ла Шом, майбутня дружина Рене Лакоста, бере участь у Британському жіночому аматорському чемпіонаті з гольфу в 1924 році, а потім неймовірних тринадцять разів стає чемпіоном Франції.

© Hulton Archives - Getty
© SBM Monte Carlo

1927 рік - Перша ракетка світу: французька легенда з тенісу

З 1925 по 1929 рр. Рене Лакост здобув серію перемог Великого шолома й домінував у міжнародних рейтингах: 5 перемог у французьких міжнародних чемпіонатах, 3 перемоги у Вімблдоні та 2 перемоги в чемпіонатах США.

© Lacoste Arşivi

1928 рік - Корти й поля для гольфу: нові ігрові поля

В пам'ять про чотирьох легендарних мушкетерів, у тому числі Рене Лакоста, біля Парижа будується легендарний стадіон «Ролан Гаррос». Бренд Lacoste стає офіційним партнером у 1971 році. У Сен-Жан-де-Люз за ініціативою батька Симони, Рене Тіона де ла Шома, з'являється поле для гольфу Шантако. Як символ елегантності родини Лакост, на ньому з 2012 року проходить Відкритий чемпіонат Франції з жіночого гольфу з підтримкою бренду Lacoste.

1933 рік, Lacoste стає легендою

Революція поло завойовує весь світ, а не тільки спорт серед спорту. Рене Лакост із своєю першою рекламною кампанією офіційно запускає бренд, входить у світ моди й запускає легенду.

© Lacoste Arşivi
© Lacoste Arşivi

1951 рік - Lacoste бачить життя в кольорі

Кожен сезон має свої кольори! У 1951 році Рене Лакост представляє однокольорові поло, а потім смугасті поло. У 1958 році запускається дитяча колекція Lacoste.

1963 рік

Патент за патентом: прагнення до продуктивності

Відомий як пристрасний винахідник, Рене Лакост відіграє важливу роль у розвитку тенісу. Протягом багатьох років його нововведення впливають на гру в теніс.

© Lacoste Arşivi
© Droits Réservés

1967 рік - Катерина Лакост: який батько, така й донька

Дочка Рене, Катерина Лакост, є єдиним французьким аматорським гравцем у світі, який виграв Відкритий жіночий чемпіонат із гольфу у США. Вона є досвідченим гольфістом, чий успіх залишається неперевершеним.

1968 рік

Висота елегантності

Ґрунт, трава й навіть сніг! У 1960-ті роки Lacoste обладнує французьку команду з лижного спорту.

© Lacoste Arşivi
© Droits Réservés

1970-ті роки - Міжнародні кампанії

Існуючи в міжнародному масштабі з 1950-х років, Lacoste починає створювати міжнародні рекламні кампанії, відзначаючи спортивну спадщину бренда й елегантний стиль a la française.

© Lacoste Arşivi
© Lacoste Arşivi

1980-і роки

Розширений асортимент продукції Lacoste

Після парфумерії і виробів зі шкіри, випущених у 1960-х роках, асортимент продукції Lacoste знову зростає в 1981 році, поповнюється сонцезахисними окулярами, а в 1985 році — тенісними туфлями.

© Lacoste Arşivi
© Lacoste Arşivi

2006 рік

Фонд LACOSTE

Просуваючи цінності, які є дорогими для Рене Лакоста, такі як наполегливість і витривалість, Фонд LACOSTE допомагає молодим людям у вразливих ситуаціях, підтримуючи їхню соціальну інтеграцію через практику тенісу й гольфу.

2010

Felipe Oliveira Baptista

Felipe Oliveira Baptista став дизайнером Lacoste.

2011 рік - лінія одягу Lacoste Live, новинка від Lacoste

Із запуском своєї нової лінії одягу Lacoste Live бренд переглядає символічні коди бренду для молодої, авангардної і сучасної аудиторії.

ДІЗНАТИСЯ ПРО LACOSTE LIVE

2017 рік

Новак Джокович стає новим крокодилом

Легендарний тенісист Новак Джокович поділяє цінності Рене Лакоста щодо спортивної елегантності, чесної гри й наполегливісті. У 2017 році він стане новим крокодилом.

ДІЗНАТИСЯ

2018 рік

Lacoste озирається на минуле... і дивиться в майбутнє

Озираючись на 85 дивовижних років, Lacoste святкує це, відтворюючи 15 речей із кожного десятиліття свого існування. І, дивлячись у наше майбутнє, Lacoste запускає кампанію «Збережіть наші види», замінивши логотип знакового крокодила на 10 видів тварин, яким загрожує вимирання, в дуже обмеженому випуску.

ДІЗНАЙТЕСЯ ПРО ЮВІЛЕЙНІ ВИДАННЯ

L for Legend, L for Lacoste

Дізнатися більше

Товар додано в обране

Товар додано до списку обраного.